مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-09اقتصادي

پیگیری یک گزارش| اجرای عملیات اصلاح هندسی دو بلوار در نایسر سنندج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حاشیه های پررنگ تر از متن عنوان گزارشی بود که خبرگزاری فارس به مشکلات نایسر پرداخت و از دردهای ریشه دار مردمانی گفت که سال های سال است زندگی را به کامشان تلخ کرده است.

آنان که به قول خودشان نه شهرنشین و نه روستانشین محسوب نمی شوند و با وجود جمعیت بالای 70 هزار نفر، همواره از دید مسئولان پنهان بوده اند.

افزایش ساخت وسازهای غیرمجاز، وجود انشعاب های غیرمجاز برق، مشکلات زیرساخت های آموزشی، نبود فضای سبز، مشکلات آب و فاضلاب، کوچه های ناهموار و خاکی، خیابان های شلوغ و پُرتردد و .

دردهایی بود که در قالب این گزارش از طریق این رسانه به گوش مسئولان رسید.

با گذشت چند ماه از درج این گزارش شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این ناحیه منفصل شهری هستیم تا جاییکه نایسر از حاشیه به متن آمده و روی ریل توسعه قرار گرفته است.

17 اسفند ماه سال گذشته در پیگیری خبرگزاری فارس حشمت اله صیدی از رفیوژه وسط بلوار امام شافعی (بلوار اصلی نایسر) به متراژ قریب به 3 هزار مترمربع و همچنین احداث 6 هزار مترمربع فضای سبز در رفیوژه وسط خیابان دکل و احداث فضای سبز در این منطقه منفصل شهری خبر داد و گفت: علاوه بر احداث فضای سبز، عملیات تسطیح و آماده سازی چندین معبر اصلی برای آسفالت و بهسازی نظیر خیابان دکل و حیران در حال انجام است، دوم ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری یک گزارش| اجرای عملیات اصلاح هندسی دو بلوار در نایسر سنندج

پیگیری یک گزارش| اجرای عملیات اصلاح هندسی دو بلوار در نایسر سنندج